-
Gra Neuroshima HEX 3.0 Beasts PL/EN
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | Mało 9 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902560384154 |
Zamówienie telefoniczne: 100100100
Zostaw telefon |
Gra Neuroshima HEX 3.0 Beasts PL/EN
Beasts to nowy dodatek do Neuroshima Hex 3.0, kultowej strategicznej gry planszowej osadzonej w świecie Neuroshimy. Tym razem do ogromnej rzeszy frakcji dołączają Bestie, dzikie, zmutowane zwierzęta, zaprojektowane przez Molocha do zniszczenia ludzkości.
Świat już dawno zapomniał, jak wygląda normalna fauna i flora
Jak wygląda fauna i flora w ogóle. Nic nie przetrwało nuklearnej wojny, a przynajmniej nic naturalnego. Teraz ziemię zasiedla nie matka natura, lecz Moloch. W jego Laboratoriach powstały zmutowane bestie. Wiecie, goryle z ośmioma odnóżami, dźgające żądłem orangutany albo króliki z tuzinem macek. Całe to stado jest dzikie i nieokiełznane. Zżera siebie nawzajem, ale przede wszystkim preferuje ludzkie mięso.
Spojrzenie taktyczne
Bestie posiadają wysoką inicjatywę i potrafią atakować w wielu kierunkach. Jednostka Sępa, dzięki umiejętności Padlinożerca, może zostać pod koniec Bitwy przeniesiona na dowolne puste pole na planszy. Co więcej, Sęp nie może zostać zraniony atakiem wręcz. To wszystko sprawia, że Bestie są frakcją bardzo ofensywną, choć kierujący nimi gracz musi wystrzegać się umieszczenia na planszy zbyt wielu jednostek naraz, bo może się to skończyć uruchomieniem mechaniki Friendly Fire.
Walka do końca
Kolejną specjalną zdolnością Bestii jest Agonia. Agonia uruchamia się w chwili, kiedy Wojownik ma zostać zniszczony - wówczas rozpatruje dodatkowy atak. Agonia może wywołać reakcję łańcuchową poprzez Friendly Fire - Agonia jednej jednostki i zadane obrażenia może wywołać Agonię innej jednostki.
- Producenci