Corvette ikona amerykańskich samochodów sportowych dokonuje prawdziwej rewolucji w modelu C8 Stingray. Po raz pierwszy w niemal 70-letniej tradycji silnik nie jest już montowany z przodu, ale pośrodku ramy pojazdu. Powoduje to obniżenie i przesunięcie środka ciężkości jest to zmiana, która ma bezpośredni wpływ na prowadzenie pojazdu, bo dzięki temu coupé staje się bardziej dynamiczne. Ponadprzeciętne osiągi Corvette zawsze robiły wrażenie. Z prawie 500-konnym silnikiem V8 przyspiesza od 0 do 100 km/h w niecałe 3 sekundy, a wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero przy niewiarygodnej prędkości 312 km/h. W modelu Siku drzwi z obu stron i maska z tyłu są otwierane. Dzięki temu wyraźnie widoczny jest szczegółowo odwzorowany silnik, który znajduje się bezpośrednio za siedzeniami. Koła pojazdu są wymienne.